Hoppa direkt till innehåll
forum

Då har vi hittat en bugg till...

: 2003-08-08
Hej!

När man svarar på ett inlägg någonstans på hemsidan och klickar på > så får man upp följande felmeddelande. Norteras bör att meddelandet går fram ändå.


Warning: main(/atlas/virtuals/atlas/comments/origins/.php) : failed to create stream: No such file or directory in /atlas/virtuals/atlas/comments/readpopup.php on line 19

Fatal error: main() : Failed opening required '/atlas/virtuals/atlas/comments/origins/.php' (include_path='.:/php/includes:/atlas/include/:/atlas/lib/:/home/sites/lib/') in /atlas/virtuals/atlas/comments/readpopup.php on line 19


Ha de gött i värmen...
Svar
  • , 2003-08-09
    , 2003-08-09
    Går man in på tv-sidan utan att vara inloggad får man följande fel-meddelande.

    Warning: in_array() : Wrong datatype for second argument in /atlas/sites/sandman/tv/index.php on line 227

  •  Jonas Eklundh , 2003-08-08
    Jonas Eklundh , 2003-08-08
    Ja, jag har sett den buggen själv - men jag har bara inte tagit mig tid att titta närmre på den.

  • , 2003-08-08
    , 2003-08-08
    En annan grej också, vet dock inte om man kan kalla det bugg.

    Men när jag går in på "arkivet" (med Explorer bör kanske tilläggas), och väljer någon kategori som helst, så kommer ju små bilder av allt inom kategorin upp.
    Nu vet inte jag om felet är på Explorer eller vart det är, men dessa små bilder fortsätter på en och samma rad i evighet... nja, nästan iallafall. Man får scrolla en hel del i sidled om man tex ska kolla på alla bilder på Emil.

    Radbrytning på bilder? Går det?

    Eller är det inställningarna på Explorer som ska ändras?