Hoppa direkt till innehåll

Romantik

, 2003-04-09
Jag tycker att det är lätt att komma på romantiska gåvor man kan ge till en tjej men eftersom jag har en MAN att uppvakta blir det genast klurigare. Vad köper man för kärleksgåvor till en man? Blommor och choklad käns inte lika rätt til en man som till en kvinna.

Vad är romantik för dig? Hur vill du bli uppvaktad?
Svar
  • , 2004-07-24
    , 2004-07-24
    Ja detta är något jag funderat mycket över! Vad skall jag ge min nye pojkvän för att vara riktigt romantisk... Något litet inte så märkvärdig men det skall ändå vara romantiskt och stå mycket bakom! Inte lätt att fixa detta åt en kille!
    Tankarna snurra och far men...

  • , 2003-10-04
    , 2003-10-04
    Någonting som man har gjort själv och tänkt på extra.

    Exempel: kudde, gardiner, tavla, collage, broderi, kruka, vas, skål, kofta, vantar, mössa, slev, skrin, bok, ljus, lapptäcke, överkast... osv.

    Det är iofs mer en kärleksgåva än en romantisk gåva. Det funkar att ge till en mamma lika mycket som en käresta.

  • , 2003-10-02
    , 2003-10-02
    Ditt blod?

  • , 2003-08-12
    , 2003-08-12
    Måste det vara romantiskt... Jag och min förra pojkvän gav småsaker till varandra. Många Kinder ägg blev det, det är ju tre önskningar i en smile

    Jag har fått ganska många leksaker från mc donalds också.
    Romantiskt vet jag inte om det är men det betyder minst lika mycket som ett helt fång med rosor.

    Är man kär så är man!

  •  Jonas Eklundh , 2003-04-11
    Jonas Eklundh , 2003-04-11
    Hmmm, en romantisk gåva till mig.. Ja, det var fasiken svårt. Kanske något i still med middag och sånt? Men vad gäller just en tingest att köpa så är det svårt.

    En bra DVD-film går ju alltid hem. smile