Hoppa direkt till innehåll

favoriter

, 2002-12-02
Favoriter:

1) Returpacks reklam, med den där sången "Ta ett första steg". Den är underbar, jag kan hela låten utantill!

2) Den för mamma scans köttbullar, när en unge är fast under en kundvagn och skriker, haha. Sjukt kul!

3) Jag minns inte vad den är reklam för, men det är en tjock unge med som målan naglarna och hennes mamma försöker göra ngt på datorn. "Är det här enter nu då?" "*suck* jag vet inte. asså vet du inte det så har du allvarliga problem". hahahah, också sjukt rolig. jag känner igen mig jättemkt om hur jag är mot min mamma när hon försöker göra saker på datorn.

4) Sen är det en jättegammal reklam som inte går längre, när det står en gubbe uppe i ett träd. Och så ropar en tant ifrån marken "arne kom ner". Också sjukt roligt!
Svar
  • , OP, 2005-03-09
    , OP, 2005-03-09
    Mamma scans nya reklam med dem på kontoret när ena killen har satt dit en docka under skriv bordet o hans kollega kommer fram o säger : Haha hela röööva syns ju. Hurru har du misst förståndet eller? eller är det förståndet du letar efter! haha Rocka Fett!!

    den e ruggigt rolig

  •  Jonas Eklundh , 2002-12-03
    Jonas Eklundh , 2002-12-03
    Trean och fyran kände jag inte alls igen. Men här kommer några av mina favoriter:

    1) Sonys senaste, där man far genom en datorgenererad värld där det händer en massa underligt trevliga saker.

    2) Alla Playstation 2-reklamer.

    3) Gillar även GameCube-reklamerna

    4) ICAs reklamer, helt sjukt vad bra dom är.

    Fasiken vad svårt det är att komma på reklamer när det är meningen att man skall. Nåja...