Hoppa direkt till innehåll

Playstation

Jonas Eklundh , 2002-03-15
Har du playstation? Vad tycker du om den då? Vad gillar du för spel? Eller är det så att föredrar någon annan konsoll? Vilken då? Varför?
Svar
  • , 2003-02-10
    , 2003-02-10
    Har ni skaffat mig en PS2... har Sagan Om Ringen till den. Och GTA: Vice City är på väg.

    Sagan Om Ringen vart ju förvånansvärt bra måste jag säga. Lite nostalgi för en gammal Kings Quest spelare som jag.

  • , 2002-08-13
    , 2002-08-13
    Altså jag tycker synd om Sony som har gjort en så klen konsol efter så här lång tid... jag menar tackar vet jag Dreamcast... det kom långt före.. och båda maskinerna ligger på 128bit.... och grafiken är inga 3 års skilnad på inte.... tyckte PS2 var en stor besvikelse när den kom.. hade väntat mig en mycket kraftigare maskin.. sorry men det är vad jag tycker

  • , 2002-04-15
    , 2002-04-15
    Jag har en PS2a ståendes hemma i vardagsrummet nu. Låna av en kompis, så det har blivit mycket Dave Mirra och GTA3.

    GTA3 är en rätt spännande företelse, då jag för det mesta tröttnar på att racarunt och skaffar mig istället en pickapuffra och går bärsak i stan. Det är mycke roligare.

  • , 2002-04-04
    , 2002-04-04
    Vill inte vara en besservissare, men borde det inte stå Playstation 2 istället? Eller helt enkelt tv-spel?

    Hur som helst tycker jag att det är bus-skoj med tv-spel. smile

  • Baldurs Gate,  Jonas Eklundh , OP, 2002-03-19
    Baldurs Gate, Jonas Eklundh , OP, 2002-03-19
    Jag och Tina kör Baldur's Gate: Dark Alliance just nu på PS2:an. Underbart spel. För de som kört Baldurs Gate på PC så är det hä rliknande, fast du styr din gubbe med handkontrollen istället för "peka-o-klicka".


    Plus att PS2 versionen har ett nytt "cooperative" läge, där man kör tillsammans mot monster och allehanda odjur.

    Grymt skoj!

  • , 2002-03-15
    , 2002-03-15
    Jag gillar tv-spel. Just nu gäller Nintendo Gamecube för min del. Men jag har planer på en PS2 när (om) jag hittar en till det pris jag är beredd att ge för den.