Hoppa direkt till innehåll

Första kyssen

Jonas Eklundh , 2001-12-14
Minns du din första kyss? Med vem var det, hur kändes det, vart var det och i vilket sammahang hände det? Eller minns du inte ens? Varför inte?

Särskilj kyss och puss dock!
Svar
  • Jasså jaja., , 2002-09-03
    Jasså jaja., , 2002-09-03
    Första kyss. Ja det är ju det eftersom vi inte kysst varndra tidigare. Men nu är det gjort. Underbart!

    Ahh, att man kan le så här mycket. Jag är galen!

    Eller kär? Shisses!!

    /Mvh en lycklig söderkis

  • Min första kyss., , 2002-08-24
    Min första kyss., , 2002-08-24
    Ja, det var här hemma. Jag hade haft fest för andra gången. Var jättekär i en tjej som var där. Försökte få hennes uppmärksamhet hela kvällen och det gick bättre än förut. (Ja, denna förälskelse har pågått ett tag)

    Jag blev kär i henne när jag var runt 14, nu var jag 16.

    Iaf, vi kramades och så men eftersom jag aldrig kysst någon så visste jag inte vad jag skulle ta mig till.

    Iaf, dörrklockan eller något plingade så jag var tvungen att lämna min fina plats i sängen för att öppna. Men då märkte jag att det var en tjej som bara ville säga hej då som plingat.

    Hon kom fram till mig, kramade och tackade för en trevlig fest. Sen pussade hon mig på munnen. Det hade många tjtjer gjort den kvällen så det var inte märkvärdigt. Men då ba drar hon in tungan också och jag fattar ingenting. Vi slår i tänder och jag får aldrig ur min tunga ur min mun men det var ballt iaf. Pirripirr.

    Nu gör det inget att jag kysste denna tjej för att hon där borta som jag var kär i var ändå inte kär i mig och skaffade sig pojkvän en tid senare. Nu idag är vi bästa kompisar så det var väl lika bra att första kyssen kom där med henne i hallen. (Ja, jag vet vad hon heter jag är ingen såndär typ tounge) men nämner inget namn.

    *ahh* Vilket minne. (vi kystes igen sen) men det skiter vi i nu!

    Kram å puss alla kyssare!

  • , 2001-12-16
    , 2001-12-16
    Min första kyss (med tunga alltså) var riktigt pinsam. Jag blev så chokad när killen ifråga stoppade in sin tunga i min mun att jag visst råkade bita honom lite... Inte så mycket hoppas jag, men det gjorde nog lite ont, för han skrek till ganska ordentligt. Fast det kanske också bara var av chock... han hade nog antagligen väntat sig en annan reaktion!!

  • , 2001-12-15
    , 2001-12-15
    Ja, jag minns det väl...

    Det var inte så länge sedan, om man jämför med andra, men det var ungefär ett halv år sedan.
    Det var med min älskade Frida, hemma hos henne, vi hade varit och spelat badminton och sedan såg vi på "The patriot" (det kanske inte är en romantisk film men sak samma). Efter filmen hände det bara, och jag måste erkänna att det var mitt livs lyckligaste ögon blick.

  • , 2001-12-15
    , 2001-12-15
    Oja, visst kommer man ihåg den första kyssen. Jag fick erfara den upplevelsen tillsammans med en ett år yngre tjej, som var en sån där tjej man bara gick och drömde om i hemlighet. Kompisen gick i hennes klass och bjöd över henne till mig när jag fyllde år, 10 år dvs saft och tårta osv smile
    Tuffa som vi var stannade vi inte inomhus länge utan försvann ut så fort alla gäster hade gått.. vi gick och höll i hand hela kvällen medans kompisen försökte fånga uppmärksamheten hos min "hand-hållare's" kompis, som gick i min klass.
    När kvällen kröp på så följde vi med flickorna hem till dörren,de bodde grannar.
    Väl framme förväntade jag mig en snabb godnattpuss och en kram, men istället kysste hon mig och vi stod där i ett antal minuter. Jag kommer ihåg att de andra två applåderade retfullt, men jag trivdes jättebra i min situation smile
    Tills storebror öppnade dörren och grymtade något om att det var dags att komma in.
    Då fick vi 'busiga' pojkar snäll knata vidare, men jag svävade på moln.

  • , 2001-12-14
    , 2001-12-14
    Det är väl klart att man minns sin första kyss. Det måste man juh bara göra.
    När/Var/Hur är juh en annan femma *ler*

  • , 2001-12-14
    , 2001-12-14
    Jag minns inte min första kyss men har minnen av antagligen en av de första pussarna.

    Jag och några tjejkompisar lekte med några killar från klassen. En av dem var en av de populära i klassen som alla tjejer under åren någon gång var kär i. Den andre killen var mest jobbig. Vi lekte iallafall någon slags pusslek tillsammans som innebar att killarna jagade oss och sedan skulle vi pussa dem. Den jobbiga killen fick dock bara jaga oss och fånga in oss så att den andre killen kunde pussa oss...

    Love hurts...smile

  •  Jonas Eklundh , OP, 2001-12-14
    Jonas Eklundh , OP, 2001-12-14
    Min första kyss var på ett disco i femman eller så. På alla dessa discon fanns det något som hette "tjocka mattan". tjocka mattan är den som man använder i gymnastiken när man hoppar höjdhopp eller bock eller nåt sånt. Eftersom alla discon hälls i gymnastiksalen så var tjocka mattan det givna hångelstället för alla som var modiga nog att befinna sig där.

    Jag var modig nog. Jag var där, och en tjej jag var kär i var där. Jag hade känt henne länge och hade alltid varit svag för henne.
    Problemet var dock att hon grovhånglade med en ANNAN kille precis bredvid mig. Hmmm, jäkla skit.

    Men turen var på min sidan, efter att ha suttit där och dragit in den underbara doften av tonårssvett så lyfter killen på huvudet och frågar mig om jag vill pröva. I efterhand så kan ju komma med invändningar vad gäller objektifiering av den här flickan, men just då blev jag bara glad och tog tillfället i akt. När jag böjde mig ner för att hångla lite så KYSSTE hon mig! Med tungan! Herregud! Chock slet i mig medans det pirrade i hela kroppen.

    Det var min första kyss. Flickan fortsatte att hångla med den andra killen och jag satt och mös för mig själv en stund, och gick senare hem med ett brett leende på läpparna. Jag var kär i flickan i hemlighet ett år till innan jag insåg att vår heta stund på mattan inte var början till något hett. Men det är ett trevligt minne i alla fall!

  • , 2001-12-14
    , 2001-12-14
    Så vad är kyss och vad är en puss? Är det en kyss när tungan är inblandad i det hela och en puss är det läppar som trycks mot varandra? Vad är då en smällkyss? Skallrande tänder och blödande tungor? smile