Porr
Jonas Eklundh : 03/07/2000Porr är en het debatt just nu. Vad är rätt och vad är fel av TV1000 och Canal+ att visa? Efter att dokumentären Shocking Truth hade visats på TV4 så ÖKADE deras försäljning med 25-30 procent, och dom fick 10.000 nya abbonenter. Hutlöst kan man ju säga, men det säger en del om svenska folket. Med tanke på detta, vill vi ha bort porren eller är det en minoritet? Vad tycker du?
Replies
-
- jag tycker ni ska lägga ner hela debatten.. det eftersom det inte har nån betydelse vad vi ppå den här nivån säger..
det är bara högsta höns som kan ändra på saker å ting å dom sitter ju själva å runkar till porr så vad kan man göra?
i själva frågan om porr så måste jag säja att för mig spelar det inget roll om det finns eller förbjuds.. jag e inte intresserad.. å skiter för övrigt i va andra tycker osv! ba så ni vet -
- Fy fan för porr!!!
Jag såg på programet "Svart eller Vitt" på TV4 för ett tag sen när det handlade om porr. Videon "Shocking Truth"
var fanemej det hemskaste jag sett på tv! Gång på gång blev en tjej som inte kan ha vart mer än 18 år tagen bakifrån av minst 5 män med masker.
Hon kunde ju för fan nästan inte stå ordentligt efteråt!!!
Säger Fy fan va äckligt!!!
Jävla skit kanaler som kan visa sånt!!! - SNACKA SKIT ALLIHOPA!!!
32% av alla som har tv 1000 och kanal+
har det bara för & betalar för att det går porrfilmer mitt i natten..
dom 32% var 90 % män..och 10 % kvinnor..( ojoj.. dom förnedrade små stackarna vill ha det ändå? fy faan.. perverst eller??) men ändå.. porr finns ju för att marknaden frågar efter det ( enkelt)
-
-
- Plötsligt så vaknar folk till. "Oj, är det så det är. Bort med porren då!"
Shocking truth är en propagandafilm MOT porren. Bara det sämsta visas.
Jag vet inte vad Smulan och Mikko hade där att göra. Visst är det hemskt att de råkade ut för allt de var med om. Sånt borde ingen få vara med om. Men vad hade de i filmen att göra? Vill hon som gjorde filmen visa på att de som söker sig till den här branschen oftast är såna som har råkat ut väldigt illa i livet? Smulan som sitter och gråter när hon tittar på filmen, visst tycker man att det är hemskt.
De var ju bara en liten del av dem som hade råkat illa ut. Säkert finns det fler. Men det finns de som gillar det, att göra och vara med i porrfilmer.
Tror folk att bara för att de inte har några betalkanaler, att porrfilmerna försvinner? Ja, från deras vardagsrum kanske.
Just nu är de flesta så EMOT porren.
Men det som oftast visas på canal+ är inte alls så grovt. Hon valde ju det värsta, och hon fick ju leta efter det ett litet tag.
Det finns både fördelar och nackdelar med porr.
Jag tror inte på förbud i det här fallet.
- Varför skulle man förbjuda porren?
Det finns inga bevis på den skulle öka våldtäkterna och man kan ju inte cencurera bort sådant som folk har rätt att se. Uppenbarligen så vill folket se porr så varför bry sig???
Polen har just förbjudit all porr med hårda fängelsestraff som straff. Vi får väl se hur det går där. -