Hoppa direkt till innehåll
forum

Kärleken

: 2002-11-26
Varför klurar vi alltid till det när vi är förälskade? Vilka missar har du gjort under en förälskelse? Hur har du berättat för den person du varit förälskad i om dina känslor? Hur har du blivit tillsammans med din partner? Hur önskar du att någon skulle uppvakta dig? Berätta!
Svar
  • , OP, 2002-11-30
    , OP, 2002-11-30
    Jag tycker att det är viktigt att uppvakta sin partner även när man varit tillsammans länge och känner sig rätt säkra på varandras kärlek. Men jag tycker att det känns lättare att hitta på idéer till uppvaktning till en tjej än en kille. Inte så att jag går ut och uppvaktar tjejer titt som tätt. Kanske beror det på att jag vet hur jag själv skulle vilja bli uppvaktad? Hur vill ni killar egentligen bli uppvaktade?

  • , OP, 2002-11-27
    , OP, 2002-11-27
    Efter att en kille berättade att han var förtjust i mig så tog det en stund innan jag jag insåg att det nog var en kille jag skulle vilja kramas lite extra mycket med. När den insikten dök upp visste jag ju inte om killen fortfarande hade samma känslor kvar för mig. Iiii...läskigt ju! Eftersom modet sviktade valde jag att skicka en dikt till honom som beskrev vad jag kände lite luddigt så där och sedan flydde jag till Linköping ett par dagar. En feg skit! Men när jag kom hem var jag ju tvungen att möta situationen vilket jag gjorde och det slutade ju som sagt med barn och giftermål. Mmmmm...smile

  •  Jonas Eklundh , 2002-11-27
    Jonas Eklundh , 2002-11-27
    Jag berättade för flickan som var föremål för min förälskelse att jag var förtjust i henne. Hon kände tyvärr inte detsamma. I alla fall inte förrän efter en bra stund, varpå hon slängde sig i mina armar, skaffade radhus och barn samt gifte sig med mig.

    Så det kan gå! Love you Tina!